متن اصلی
گروه : اخبار سایت » خبر ویژه » شهرداری سیرجان
شناسه : 1664
تاریخ : 30 آذر 1402
ساعت : 19:57
پرینت از صفحه

توقیف کامیون حمل بتن متخلف

.

شهردار منطقه یک از توقیف کامیون حمل بتن متخلف حین ارتکاب تخلف شستشوی میکسر در یکی از معابر عمومی خبر داد.

به گزارش واحدخبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، سید سجاد مصلایی با اعلام این خبر افزود: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر شستشوی یکدستگاه میکسر حمل بتن آماده توسط راننده در معبر عمومی و آلودگی محیط و تخلیه پساب سیمان و بتن در خیابان و پیاده‌راه، بلافاصله اکیپ گشت شهرداری منطقه یک در محل حاضر و کامیون متخلف توقیف شد.

وی با اشاره به انجام روند قانونی تخلف و پرداخت جریمه توسط شخص متخلف تصریح کرد: شهرداری سیرجان با افراد و شرکت‌های متخلف در این حوزه بدون اغماض برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد؛ چرا که رعایت قانون و حفظ حریم و حقوق شهروندان خط قرمز ماست و سلامت و حفظ محیط‌زیست و سیمای شهری از وظایف شهرداری است.

 

توقیف کامیون حمل بتن متخلف

اطلاعیه تسلیت شهادت حضرت فاطمه سلام ا… علیها توسط شهرداری سیرجان

 

اطلاعیه تسلیت شهادت حضرت فاطمه سلام ا… علیها توسط شهرداری سیرجان

آگهی تجدید مزایده قطعات مسکونی شهرداری سیرجان در اراضی ملک زاده

 

 

آگهی تجدید مزایده قطعات مسکونی شهرداری سیرجان در اراضی ملک زاده

 

آگهی تجدید مزایده قطعات مسکونی شهرداری سیرجان در اراضی ملک زاده

 

 

 

آگهی تجدید مزایده قطعات مسکونی شهرداری سیرجان در اراضی ملک زاده

نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی ایران و بیستمین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر کشور، با حضور فعالان و دست اندرکاران این حوزه و با موضوع “کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی‌ها“ در سالن همایش‌های صدا و سیمای تهران برگزار شد.

در همایش پایانی این رویداد مهم و ملی، “نشان ویژه مسئولیت‌های اجتماعی” به دلیل توجه، تاکید، برنامه‌‌ریزی، استقرار و اقدام به مسئولیت‌اجتماعی، به مهندس ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، تعلق گرفت.

 

اعطای نشان ویژه مسئولیت‌های اجتماعی به گل‌گهر

 

اعطای نشان ویژه مسئولیت‌های اجتماعی به گل‌گهر

پارک آبی دلفین پس از بازسازی کلی و تعویض تجهیزات و وسایل بازی و تعمیرات اساسی ساختمان و ایمن سازی کلیه بخش ها توسط شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر، تحویل شهرداری سیرجان شد.

مدیر زیر ساخت و عمرانی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر گفت: این شرکت در راستای انجام مسئولیتهای اجتماعی و توجه به نیاز شهروندان سیرجانی به اماکن تفریحی و ورزشی و با همت شهرداری سیرجان، پارک آبی دلفین را که سالها به دلیل خرابی، فرسودگی و غیر ایمن بودن تجهیزات و وسایل بازی بلا استفاده مانده بود، با اختصاص بودجه ای چند ده میلیارد تومانی و با به کار گرفتن پیمانکاران مجرب، بازسازی و ایمن سازی کرد.

رحیم پورحسینعلی گفت این پارک با ۱۰۰۰ متر مربع زیربنا و گنجایش ۲۰۰ نفر، شامل امکاناتی از قبیل سه دستگاه سرسره آبی، استخر کودک، سرسره کودک، سونا بخار و خشک، اتاق احیا، اتاق غریق نجات و سیستم تهویه مطبوع هوا است.

قرار است شهرداری سیرجان پس از اخذ مجوزهای اداره استاندارد و تشکیل تیم عملیاتی برای بهره برداری از این مجموعه آبی، به زودی آن را در اختیار مردم سیرجان قرار دهد.

 

بازسازی پارک آبی دلفین سیرجان توسط توسعه آهن و فولاد گل گهر بازسازی پارک آبی دلفین سیرجان توسط توسعه آهن و فولاد گل گهر بازسازی پارک آبی دلفین سیرجان توسط توسعه آهن و فولاد گل گهر

 

 

“دکتر علی‌آبادی” وزیر صنعت، معدن و تجارت با همراهیِ “آندره اسلپنف” وزیر بازرگانی اتحادیه اقتصادی اوراسیا، از غرفه شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا، بازدید به‌عمل آوردند.

در این بازدید و پس از ارائه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گل‌گهر، وزیر صمت در گفت‌وگو با وزیر بازرگانی اتحادیه اقتصادی اوراسیا، از گل‌گهر به عنوان بزرگترین تامین کننده مواد اولیه فولاد کشور یاد کرد و گفت: با عملیاتی شدن خط انتقال آب خلیج‌فارس به این منطقه و اتصال خط ریلی منطقه به ریل بندرعباس، گل‌گهر آمادگی پذیرش سرمایه گذاران خارجی در زمینه صنایع پایین‌دستی فولاد، تولید فولاد سبز و انرژی‌های تجدیدپذیر را دارا می‌باشد.

گفتنی است، دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا از صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و تا ۱۶ آذرماه ادامه خواهد داشت.

بازدید وزیر صمت از غرفه گل‌گهر در نمایشگاه اورآسیا

 

رئیس تحقیق و توسعه شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با اشاره به اهمیت و‌ نقش اقتصاد چرخشی به عنوان یکی از محورهای مهم برنامه‌های اقتصادی جهان گفت: در شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر سند اقتصا‌د چرخشی تدوین شده است که در ابتدا محصولات جانبی در کارخانجات و واحدهای مختلف شناسایی و نقشه راه برای بازیافت آن‌ها ارائه شده است.

 

دکتر رضا بهاالدینی ادامه داد: به طور مثال در این شرکت به منظور بازیافت محصولات جانبی ابتدا با مطالعه در حوزه بازیافت ریزدانه گندله و لجن آهن اسفنجی که از جمله محصولات جانبی کارخانجات احیا هستند، فاز مطالعاتی آغاز شد و تولید نمونه از محصولات جانبی در مقیاس آزمایشگاهی انجام گرفت. پس از اخذ نتایج مطلوب از بررسی نمونه‌ها در آزمایشگاه‌های مرجع، فاز بعدی در مقیاس پایلوت احداث گردید.

دکتر بهاالدینی اذعان داشت: باتوجه به موفقیت آمیز بودن نتایج فاز پایلوت، خط صنعتی این طرح در حال احداث است که توانایی تبدیل این محصولات جانبی را به محصول با ارزش افزوده در مقیاس صنعتی دارد.

وی تأکید کرد: با بهره برداری از این طرح علاوه بر اشتغال‌زایی و سودآوری قابل توجه، از صادرات این محصولات جانبی با قیمت پایین جلوگیری می‌شود و همچنین مشکلات زیست محیطی آنها نیز رفع می‌گردد.

رئیس تحقیق و توسعه شرکت توسعه آهن اظهار امیدواری کرد امید است با توسعه سند اقتصاد چرخشی در شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر، اصول و چهارچوب اقتصاد چرخشی در تمامی امور و فرآیندهای این‌ شرکت جاری شود، تا این مجموعه بتواند از دست‌آوردهای اقتصادی، محیط‌زیستی و حفظ منابع، استفاده لازم را ببرد و به عنوان اولین مجموعه صنعتی پایدار در کشور شناخته شود.

 

نگاهی به مدل اقتصاد چرخشی و اجرای آن در شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر؛
یک رویکرد دو سربرد

اطلاعیه بسته های تشویقی عوارض و بهای خدمات شهری شهرداری سیرجان به مناسبت دهه فجر

 

 

اطلاعیه بسته های تشویقی عوارض و بهای خدمات شهری شهرداری سیرجان به مناسبت دهه فجر