آخرین اخبار
همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری ماه محرم؛

کاروان سلامت حسینی گل‌گهر به مناطق کم‌برخوردار رفت

.
اشتراک گذاری
کد مطلب : 1194

کاروان سلامت شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان با عنوان کاروان سلامت حسینی و با شعار گل‌گهر، همدلی، سلامت این هفته در مناطق کم‌برخوردار و روستاهای اطراف از بخش گلستان به ارائه خدمات رایگان سلامت پرداختند.

این تیم سلامت به همت مدیریت سلامت، ایمنی و محیط‌زیست شرکت شامل ۱۸ نفر از متخصصین شامل متخصص قلب، متخصص داخلی، متخصص اطفال، پزشکان عمومی، کارشناسان مامایی، شنوایی‌سنجی و… و نیز کارشناسان حوزه بهداشت و درمان شرکت گل‌گهر، خدماتی از جمله ویزیت و مراقبت‌های اولیه درمانی ارائه کردند.

داروهای تجویز شده توسط تیم درمانی کاروان سلامت و واحد بهداشت و درمان شرکت گل‌گهر از طریق داروخانه ها تهیه و تحویل بیماران مذکور می‌شوند. همچنین کلیه ارجاعات درمانی انجام شده، تا حصول نتیجه از طریق مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت گل گهر پیگیری خواهد شد.

این ششمین کاروان سلامت گل‌گهر در طول یکسال گذشته است و قرار است تیم درمانی در  این کاروان به صورت دوره‌ای در سایر مناطق کم‌برخوردار شهرستان نیز حضور یابند.

 

کاروان سلامت حسینی گل‌گهر به مناطق کم‌برخوردار رفت کاروان سلامت حسینی گل‌گهر به مناطق کم‌برخوردار رفت کاروان سلامت حسینی گل‌گهر به مناطق کم‌برخوردار رفت کاروان سلامت حسینی گل‌گهر به مناطق کم‌برخوردار رفت کاروان سلامت حسینی گل‌گهر به مناطق کم‌برخوردار رفت

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید