آخرین اخبار
اشتراک گذاری
کد مطلب : 1335

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان این‌که پیش ثبت‌نام انتخابات موضوعی برای صحت‌سنجی مدارک ارائه شده است، گفت: «پیش ثبت‌نام تائیدی بر رد یا تائید صلاحیت و قطعیت نامزدی انتخابات نیست، ۲۷ مهرماه ثبت‌نام نهایی داوطلبان آغاز می‌شود و بعد احراز صلاحیت برابر قانون انجام خواهد شد».

سیدمحمدتقی شاهچراغی در نشست فصلی ایران قوی و در جمع فرمانداران و بخشداران استان کرمان اضافه کرد: «انتخابات و رای مردم حق‌الناس است، در روند برگزاری انتخابات هیچ نسبتی با هیچ داوطلبی نداریم. هر کدام از ما یک رای دارد، اما به‌عنوان مجری انتخابات نباید از هیچ داوطلبی طرفداری کنیم».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، وی اظهار کرد: «فرآیند انتخابات در ایران به نحوی است که سلامت انتخابات در آن رعایت می‌شود و در دوره‌های مختلف افراد متنوع از انتخابات بیرون آمدند. باور ما بر این است که انتخابات در هر دوره‌ای که برگزار شده سلامت آن رعایت شده است».

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: «مردم خودشان برگزارکنندۀ انتخابات هستند، هیئت‌های اجرایی از معتمدان هستند و حدود ۸۰۰ هزار نفر از مردم پای صندوق‌های و در شعب اخذ رای حضور خواهند داشت».

وی خاطرنشان کرد: «در این دولت تلاش بر این است که در میدان و در کنار مردم باشیم و به ویژه در استان کرمان و زادگاه حاج قاسم سلیمانی کار و اقدامات دولت برای حل مشکلات مردم باید با قوت انجام شود».

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید