آخرین اخبار
استاندار کرمان:

نباید نگاه جناحی به انتخابات داشته باشیم

استاندار کرمان گفت: «انتخابات یک حق‌الناس است و باید امین و امانتدار رای مردم بود، به هیچ‌وجه علاقۀ شخصی و نگاه جناحی نداشته باشیم و کوتاهی نکنیم».
اشتراک گذاری
کد مطلب : 532

محمد مهدی فداکار با بیان این‌که شعار اصلی ما در انتخابات قانون است، افزود: «محدودیت‌ها را رعایت کنیم، ایجاد حس اعتماد و اطمینان در مردم را فراموش نکنید».

وی ادامه داد: «دشمن به دنبال کاهش حتی یک درصد از مشارکت مردم است، لذا مشارکت در انتخابات یک اصل مهم است».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، فداکار ۲۰ اردیبهشت‌ماه در همایش فرمانداران سراسر استان کرمان با اشاره بر پهناور بودن استان بیان کرد: «به اقتضای تنوع در شهرستان‌ها، فعالیت‌ها نیز متفاوت خواهد بود».

وی ادامه داد: «همۀ فعالیت‌ها و سیاست‌گذاری‌هایی که قرار است در راستای انتخابات انجام شود، باید زودتر از فضای انتخابات صورت گیرد».

استاندار کرمان با بیان اینکه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی رای اولی‌ها در انتخابات، تاثیر زیادی دارد، گفت: «سعی کنیم برای دانش‌آموزان رای اولی وقت بگذاریم، آن‌ها را در فضاهای گفت‌وگو مشارکت دهیم و در زمینۀ انتخابات آگاهی‌سازی و اطلاع‌رسانی صورت گیرد».

وی همچنین از فرمانداران خواست که در خصوص انتخاب افراد بی‌طرف، اصلح و توانمند در نظارت بر انتخابات و تعامل و همفکری با آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکنند و جلسات را مداوم برگزار و نتایج آن را رصد کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید