آخرین اخبار

روند جمع آوری سگ های بلاصاحب همچنان ادامه دارد

دانلود
اشتراک گذاری
02:19 دقیقه
31 خرداد 1402
کد مطلب : 663

جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب از جمله درخواست‌های مکرر شهروندان از شهرداری سیرجان بوده و هست. شهرداری نیز این تقاضای شهروندان را در اولویت کارها قرار داده است. مشاهدات میدانی نیز حاکی از کاهش آمار سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر و حاشیه‌ی آن است.

در همین رابطه مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سیرجان، گفت: روند جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب ادامه دارد و طی بیست روز اخیر، حدود ۲۰۰ سگ بلاصاحب جمع‌آوری و به پناهگاه منتقل شده است.

مهدی فیروزآبادی، ادامه داد: جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب توسط دو گروه انجام می‌شود.

وی افزود: روند عقیم‌سازی این سگ‌ها نیز متوقف نشده و ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سیرجان، از رها کردن سگ‌های بلاصاحب مناطق دیگر، در حاشیه‌ و نزدیک شهر سیرجان توسط افراد ناشناس و ماشین‌های فاقد پلاک و یا با پلاک پوشانده، گلایه کرد و گفت: در این زمینه چندین گزارش مردمی به شهرداری رسیده است. این سگ‌ها به سطح شهر و منطقه‌ی مسکونی ورود پیدا می‌کنند و کار شهرداری را در جمع‌آوری، نگهداری و عقیم‌سازی آن‌ها دوچندان می‌کند.
وی در پایان از شهروندان خواست از غذا دادن به سگ های بلا صاحب در مکان های عمومی و معابر خودداری کنند و اگر می خواهند در این گونه موارد کمک کنند می توانند به سازمان ساماندهی مشاغل شهری واقع در بلوار شهید زندی نیا مراجعه و غذاهای مورد نیاز را تهیه و تحویل نمایند.

گالری پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید