آخرین اخبار
آیت‌الله رئیسی:

هرگونه توسعه در کشور در گروی انسجام قوا و همه نیروهای انقلاب اسلامی است

رئیس‌جمهور در پایان اولین جلسه سران قوا پس از تشکیل دولت سیزدهم گفت: بدون تردید امور و مسائل کشور نیازمند همفکری، همکاری و هم‌گرایی همه قوای کشور است و هرگونه توسعه در کشور در گروی انسجام قوا و همه نیروهای انقلاب اسلامی است.
اشتراک گذاری
نویسنده : علی باقری
منبع : فارس
کد مطلب : 70

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، در پایان اولین جلسه سران قوا پس از تشکیل دولت سیزدهم، طی سخنانی با بیان اینکه برگزاری جلسات سران قوا زمینه بسیار خوبی در جهت همفکری و هم‌اندیشی برای حل مسائل کشور، است گفت: امروز در کشور مسائل مهمی از جمله مشکل کرونا را داریم که مردم از آن به‌شدت رنج می‌برند و حل این مشکل نیازمند همفکری و همکاری همه نهادها و دستگاه‌ها و به‌کارگیری همه ظرفیت‌های کشور است.

وی مشکل اقتصادی و ثبات در بازار را دیگر مسئله مهم امروز کشور عنوان کرد و اظهار داشت: حل این مشکل، خواست مردم است و برای ایجاد ثبات در بازار نیازمند همکاری همه قوا هستیم. باید همه ظرفیت‌ها کنار ظرفیت عظیم نیروهای مردمی و مشارکت همه مردم، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و اصناف به‌کار گرفته شود تا بتوانیم برای ایجاد ثبات در بازار و مهار تورم به یک نقطه روشنی برسیم.

رئیس جمهور ادامه داد: مسئله مهم دیگر، مسئله کسری بودجه است که باید با همکاری و همفکری مجلس شورای اسلامی دنبال شود و ان‌شاءالله اصلاح بودجه بتواند آرامشی در کشور برقرار کند.

رئیسی در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: هر گونه توسعه‌یافتگی در کشور در گروی انسجام قوا و انسجام همه نیروهای انقلاب اسلامی است و همه کسانی که دغدغه انقلاب و نظام را دارند با هر گویش و هر نگاه سیاسی امروز باید خودشان را برای نقش‌آفرینی در حل مسائل کشور آماده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید