آخرین اخبار
خاطره رئیسی از دیدارش با حاج قاسم

وفاداری مردم خوزستان ‌به “نظام و رهبری” ‌مثال‌زدنی است‌

رئیس جمهور با بیان اینکه خوزستانی‌ها ‌در هشت سال دفاع مقدس مشکلات و سختی‌های زیادی تحمل کرده‌اند، گفت: وفاداری مردم خوزستان نسبت به نظام و رهبری برای مردم کشور مثال‌زدنی است.
اشتراک گذاری
نویسنده : رضا فیضی
منبع : تسنیم
کد مطلب : 73

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در سفر سرزده به خوزستان در منطقه جفیر اهواز حضور یافت و درمیان مردم گفت‌وگو کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بازدید از روستاهای جفیر ۱ و ۲ از توابع شهرستان دشت‌آزادگان در جریان آخرین اقدامات انجام شده در این منطقه برای رفع بحران تنش آبی قرار گرفت.

در این بازدید که به محض ورود برخی اعضای هیئت دولت به منطقه با استقبال گرم روستا همراه شد، رئیس جمهور در جمع مردم اظهار داشت: وضعیت پیش آمده برای مردم خوزستان وضعیتی تاسف برانگیز است که این وضع، شایسته این مردم عزیز و شریف نیست.

وی افزود: مردم خوزستان مردمی شریف و شریف‌زاده هستند که ۸ سال جنگ تحمیلی را تحمل کردند و در مقابل تهاجم دشمنان مقاومت کردند و امروز دولت وظیفه خود می‌داند تمام تلاشش را برای حل مسائل مردم به کار گیرد.

رئیس جمهور تصریح کرد: این چند روزی که تنش آبی و مباحث قطعی آب باعث بروز مشکلاتی برای مردم شده بود، حضور نیروهای جهادی در منطقه بسیار اثر‌گذار بود و توانست تا حدود زیادی مشکل آب مردم روستایی را حل کند.

رئیسی بیان داشت: امروز خداراشکر با همت مردم روستایی و گروه‌های  جهادی می‌بینیم که آب به مردم این روستا رسیده ‌که نشان از اراده جهادی است که اگر این عظم اگر در مسئولان وجود داشته باشد تمام مشکلات به راحتی و با سرعت رفع خواهد شد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود خاطره‌ای از دیدارش با شهید ابومهدی مهندس و حاج قاسم سلیمانی در ایام سیل ۹۸ را برای مردم این منطقه تعریف کرد و گفت: ما برای چند لحظه که مردم گرفتار سیل بودند با آنها دیدار کردیم، صفای مردم خوزستان و روستاها نسبت به انقلاب و رهبری را ‌به عینه شاهد بودیم، این صفا و دلدادگی در جان مردم خوزستان است و همواره خواهد بود.

وی بیان کرد: وفاداری مردم خوزستان نسبت به نظام و رهبری برای مردم کشور مثال‌زدنی است.

دیدگاهتان را بنویسید