آخرین اخبار
اشتراک گذاری
کد مطلب : 1685

پارک آبی دلفین پس از بازسازی کلی و تعویض تجهیزات و وسایل بازی و تعمیرات اساسی ساختمان و ایمن سازی کلیه بخش ها توسط شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر، تحویل شهرداری سیرجان شد.

مدیر زیر ساخت و عمرانی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر گفت: این شرکت در راستای انجام مسئولیتهای اجتماعی و توجه به نیاز شهروندان سیرجانی به اماکن تفریحی و ورزشی و با همت شهرداری سیرجان، پارک آبی دلفین را که سالها به دلیل خرابی، فرسودگی و غیر ایمن بودن تجهیزات و وسایل بازی بلا استفاده مانده بود، با اختصاص بودجه ای چند ده میلیارد تومانی و با به کار گرفتن پیمانکاران مجرب، بازسازی و ایمن سازی کرد.

رحیم پورحسینعلی گفت این پارک با ۱۰۰۰ متر مربع زیربنا و گنجایش ۲۰۰ نفر، شامل امکاناتی از قبیل سه دستگاه سرسره آبی، استخر کودک، سرسره کودک، سونا بخار و خشک، اتاق احیا، اتاق غریق نجات و سیستم تهویه مطبوع هوا است.

قرار است شهرداری سیرجان پس از اخذ مجوزهای اداره استاندارد و تشکیل تیم عملیاتی برای بهره برداری از این مجموعه آبی، به زودی آن را در اختیار مردم سیرجان قرار دهد.

 

بازسازی پارک آبی دلفین سیرجان توسط توسعه آهن و فولاد گل گهر بازسازی پارک آبی دلفین سیرجان توسط توسعه آهن و فولاد گل گهر بازسازی پارک آبی دلفین سیرجان توسط توسعه آهن و فولاد گل گهر

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید