آخرین اخبار
توسط شهرداری سیرجان انجام شد؛

احداث سه پارکینگ در هسته مرکزی شهر

.
اشتراک گذاری
کد مطلب : 1512

مدیر سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سیرجان از احداث سه پارکینگ با ظرفیت ۴۵۰ دستگاه خودرو در هسته مرکزی شهر در محدوده بازار خبر داد.
به گزارش واحدخبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، جواد نویدی با اعلام این خبر افزود: در راستای کاهش معضل ترافیک و رفاه حال شهروندان و نیز تسهیل در تردد همشهریان، شهرداری سیرجان طی سالجاری با همکاری شورای شهر با هدف احداث پارکینک و توقف گاه خودروی شهروندان، نسبت به تملک اراضی در بافت فرسوده محدوده بازار اقدام و پارکینگ احداث کرده و هم اکنون در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: محدوده ضلع جنوبی بانک سپه، محدوده ضلع شرقی پاساژ کوثر و همچنین محدوده پشت بازار جنب مسجد اعظم بعنوان پارکینگ احداث و در اختیار شهروندان قرار دارد.

مدیر سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سیرجان تصریح کرد: این سه پارکینگ احداث شده تا پایان هفته جاری ۲۱مهرماه و بمناسبت هفته نیروی انتظامی با توجه به همکاری این نهاد امنیتی در بحث پیشگیری از وقوع سرقت و ایجاد امنیت پارکینگ ها، بصورت رایگان در اختیار همشهریان قرار دارد و پس از مدت یاد شده با نرخ مصوب هیات مدیره و شورای سازمان در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

احداث سه پارکینگ در هسته مرکزی شهر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید