آخرین اخبار
اشتراک گذاری
کد مطلب : 1414

سومین نمایشگاه بزرگ کتاب گل‌گهر و نمایشگاه مسئولیت‌های اجتماعی منطقه گل‌گهر با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار، امام جمعه سیرجان، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صمت و کتابخانه‌های استان کرمان، فرماندار، اعضای شورای تامین و جمعی از معاونین و مدیران شرکت گل گهر عصر امروز افتتاح شد.

نمایشگاه کتاب گل گهر با حضورحدود ۱۲۷ ناشر و ۳۷ هزار عنوان کتاب توسط شرکت گل گهر و با همکاری فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیرجان و نیز نمایشگاه مسئولیت های اجتماعی گل گهر با هدف ارائه توانمندی ها و اقدامات این حوزه برگزار شده است.

دکتر جلالی معاون سیاسی، اجتماعی استانداری کرمان در این مراسم، ضمن تقدیر از شرکت گل‌گهر به‌واسطه‌ی برگزاری نمایشگاه کتاب، گفت: گل‌گهر شعار تولید را که سال‌ها مدنظر مقام معظم رهبری است به معنای واقعی عملی کرده است.

حجت الاسلام مسلمی‌زاده امام جمعه سیرجان نیز در این آئین با بیان اینکه کتاب به عنوان کهن‌ترین میراث بشریت شناخته می‌شود، گفت: مجموعه گل گهر به عنوان یکی از بزرگترین بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی در کشور اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف در سطح منطقه و کشور انجام داده است و یک الگوی واقعی در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی به شمار می‌رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمان نیز به عنوان یکی دیگر از سخنرانان این مراسم گفت: باتوجه با تاکیدات مقام معظم رهبری در اهمیت دادن به کتاب و سنت کتابخوانی، برگزاری چنین رویداد بزرگی، نشانگر اهمیت گل‌گهر به ایفای درست مسئولیت‌های اجتماعی اشت.

روحی افزود: امیدوارم با فعالیت‌هایی که در حوزه کتاب و کتابخوانی در شهرستان اجرا می‌شود، بتوانیم سیرجان را به عنوان پایتخت کتاب در کشور مطرح کنیم.

در ادامه این آیین وفایی مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کرمان نیز از این رویداد به عنوان اتفاقی مبارک در راستای افزایش دانایی مردمان خوب این خطه از استان پهناور کرمان یاد کرد و افزود: پیشرفت‌های امروز دانشمندان کشور در عرصه‌های اقتصادی، صنعتی، فرهنگی را مدیون کتاب و کتابخوانی هستیم.

لازم به‌ذکر است؛ همشهریان سیرجانی، کتاب‌دوستان و اهالی فرهنگ‌دوست می‌توانند تا ۲۱ آبان‌ماه هر روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در مجموعه ورزشی امام علی(ع) از این دو نمایشگاه بازدید کرده و همچنین از ۴۰ درصد تخفیف ویژه در خرید کتاب استفاده کنند.

 

افتتاح سومین نمایشگاه کتاب گل‌گهر و نمایشگاه مسئولیت‌های اجتماعی منطقه گل‌گهر

افتتاح سومین نمایشگاه کتاب گل‌گهر و نمایشگاه مسئولیت‌های اجتماعی منطقه گل‌گهرافتتاح سومین نمایشگاه کتاب گل‌گهر و نمایشگاه مسئولیت‌های اجتماعی منطقه گل‌گهر افتتاح سومین نمایشگاه کتاب گل‌گهر و نمایشگاه مسئولیت‌های اجتماعی منطقه گل‌گهر افتتاح سومین نمایشگاه کتاب گل‌گهر و نمایشگاه مسئولیت‌های اجتماعی منطقه گل‌گهر افتتاح سومین نمایشگاه کتاب گل‌گهر و نمایشگاه مسئولیت‌های اجتماعی منطقه گل‌گهر افتتاح سومین نمایشگاه کتاب گل‌گهر و نمایشگاه مسئولیت‌های اجتماعی منطقه گل‌گهر افتتاح سومین نمایشگاه کتاب گل‌گهر و نمایشگاه مسئولیت‌های اجتماعی منطقه گل‌گهر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید