آخرین اخبار

برگزاری سلسله نشست‌های بررسی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری سیرجان در شورای شهر

سلسله نشست‌های تخصصی بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری سیرجان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر سیرجان صبح امروز با حضور رییس و اعضای شورای شهر سیرجان، شهردار سیرجان، مدیران و معاونین شهرداری و جمعی از خبرنگاران و اهالی رسانه دارای مجوز برگزار شد.
اشتراک گذاری
کد مطلب : 214

حسن خدامی پور رییس شورای شهر سیرجان در این نشست گفت: روند بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری سیرجان با محوریت موضوع درآمدی بودجه در دستور کار شورا و شهرداری قرار دارد.

وی در این نشست با اشاره به اهمیت تصمیم گیری و بررسی کارشناسی در خصوص افزایش و تعیین منابع درآمدی سال ۱۴۰۲ شهرداری سیرجان گفت: در بخش درآمدی بودجه ۴۰۱ مبالغ پیش بینی شده از مالیات ارزش افزوده و آلایندگی تاکنون محقق نشده، که ناشی از مشکلات اقتصادی برای بعضی شرکت‌ها است.

رییس شورای شهر سیرجان تصریح کرد: مهمترین موضوع، بررسی درآمدها، هزینه‌ها و پروژه‌های شهرداری است که در دستور کار اعضای شورای شهر و کمیسیون‌های شورا، معاونین و مدیران شهرداری قرار دارد.

در ادامه همچنین علی اکبر کریمی پور شهردار سیرجان با اشاره به دشواری تدوین زیرساخت‌های بررسی بودجه گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ با افزایش قابل توجه اعتبار بودجه انجام شد که این امر نشان از نگاه بلند شورا و مدیریت شهری است و مردم باید به حق خود آنچه که شایسته آنها است برسند.

وی پیشنهاد مبلغ بودجه را گام بلند شورا و شهرداری دانست و افزود: خدماتی که به واسطه بودجه سال ۱۴۰۱ انجام شد، ارزش افزوده قابل ملاحظه‌ای را در پی داشت که بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان برای کمک به کاهش معضل ترافیک، فراهم کردن زیرساخت‌های پارکینگ در معابر پرتردد و مرکزی شهر، خرید تجهیزات شهرداری و نوسازی ناوگان آتش نشانی اختصاص یافت.

شهردار سیرجان با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی علیرغم تمام مشکلات و سختی‌ها، در سامانه ستاد بارگذاری و همزمان با فعالیت‌های شهرداری، مورد بررسی و نظارت سازمان بازرسی استان قرار دارد، یادآور شد: با وجود زحمات و تلاش‌های مدیران و معاونین شهرداری، در حوزه آسفالت، بازگشایی معابر و پروژه‌های شهری تمام مباحث محقق شده و آغاز بکار ما بوده و موضوع آسفالت در تمام مناطق شهری با تمام توان در حال انجام است.

گفتنی است در این نشست اعضای شورای شهر، معاونین و مدیران شهرداری به ارایه توضیحاتی در خصوص بودجه سال ۱۴۰۲ سازمان‌های شهرداری پرداختند.

 

بودجه ۱۴۰۲شهرداری سیرجان بودجه ۱۴۰۲شهرداری سیرجان بودجه ۱۴۰۲شهرداری سیرجان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید