آخرین اخبار
با حضور رئیس‌جمهور

برگزاری مراسم تقدیر از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس

مراسم تقدیر و تشکر از فرماندهان، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس امروز سه‌شنبه همزمان با ایام هفته دفاع مقدس با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد.
اشتراک گذاری
نویسنده : علی محمدی
منبع : تسنیم
کد مطلب : 96

این مراسم در سراسر کشور و به صورت ویدئو کنفرانس پخش می‌شود. همچنین قرار است رئیس‌جمهور پس از این مراسم، نمایشگاه «در لباس سربازی» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را افتتاح کند.

سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس در نشست خبری امروز چهارشنبه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس با بیان اینکه شعار امسال “ما مقتدریم” است که در تمام برنامه‌ها استفاده خواهد شد، تصریح کرد: ستادهایی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سال ۱۴۰۰ برگزار شده که این ستادها قریب به ۳۲۰۰ برنامه برگزار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ۴۷۷ ستاد از مجموعه‌های مختلف نیروهای مسلح، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، استان‌ها و شهرستان‌ها داریم، افزود: یکی از کارهای خوبی که از سال ۱۳۹۶ در حال برگزاری است، مراسم تجلیل از پیشکسوتان، ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس است که الحمدلله در سال ۹۶، ۵۰۰ نفر، سال ۹۷، ۲۰ هزار نفر، سال ۹۸، ۲۰۰ هزار نفر و در سال ۹۹ و همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس با سخنان فرمانده کل قوا از یک میلیون پیشکسوت در سراسر کشور تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید