آخرین اخبار

حضور فعال گل‌گهر در نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری در معدن

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (Minex 2023) با حضور شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، عصر امروز به کار خود پایان داد.
اشتراک گذاری
کد مطلب : 1385

این رویداد باحضور معاون معدنی وزیر صمت و برخی مسئولین کشوری با هدف ارائه فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، انتقال دانش و فناوری نوین در حوزه معدن و صنایع معدنی با حضور بیش از ۲۵۰ شرکت معدنی و صنعتی داخلی و خارجی در سه بخش اکتشافات، استخراج و فرآوری، از ۱۲مهر آغاز و به مدت ۳روز در محل مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به همراه شرکت معدنی و صنعتی گهرپویش گام در غرفه ای مشترک در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و توانمندی‌های منطقه گل‌گهر را ارائه کرد.

 

حضور فعال گل‌گهر در نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری در معدن حضور فعال گل‌گهر در نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری در معدن حضور فعال گل‌گهر در نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری در معدن حضور فعال گل‌گهر در نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری در معدن حضور فعال گل‌گهر در نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری در معدن حضور فعال گل‌گهر در نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری در معدن حضور فعال گل‌گهر در نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری در معدن

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید