آخرین اخبار
با استقبال پرشور کارکنان؛

دومین همایش «مدیریت دانش از دریچه داستان» در گل گهر برگزار شد

دومین همایش مدیریت دانش از دریچه داستان (GTEK) در قالب رویداد داستان‌سرایی صبح امروز (27 تیرماه) با حضور مدیران عامل، معاونین، مدیران و کارکنان شرکت های منطقه بزرگ گل‌گهر در سالن پردیس مجتمع برگزار شد.
اشتراک گذاری
کد مطلب : 1174

در این رویداد ۵ درس‌آموخته و تجربه منتخب توسط خبرگان سازمان با رویکرد داستان‌سرایی ارائه شد و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نظام پیشنهادات گل‌گهر از دیگر برنامه های این رویداد بود.

معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های گل‌گهر در ابتدای این رویداد گفت: هدف از برگزاری این رویداد به‌اشتراک‌گذاری دانش و تجربیات فنی خبرگان مجموعه با سایر همکاران است.‌

مهندس سیدمحسن نبوی افزود: رویداد GTEK دو سیستم مدیریت دانش و نظام پیشنهادات گل‌گهر را به نحوی شایسته به هم متصل کرده است به طوری که ۵ انتقال روایی تجربیات در همایش امروز، ۵ پیشنهاد نهایی شده نظام پیشنهادات گل‌گهر است.

وی ضمن تشکر از همراهی مدیرعامل شرکت گل‌گهر و مدیران سایر شرکت‌های منطقه اظهار کرد: مهم این است که همگی در یک فضای سازنده در کنار هم و در راستای تحقق اهداف و دستاوردهای گل‌گهر ۱۴۱۰ تلاش کنیم و این میسر محقق نمی‌شود مگر با همت همه مدیران، کارکنان و دلسوزان توسعه و پیشرفت منطقه.

در پایان این رویداد حاضرین از نمایشگاه دستاوردهای نظام پیشنهادهای گل‌گهر که با مشارکت شرکت گل‌گهر و شرکت‌های منطقه در جوار همایش مذکور دایر شده بود، بازدید کردند.

 

دومین همایش «مدیریت دانش از دریچه داستان» در گل گهر برگزار شد دومین همایش «مدیریت دانش از دریچه داستان» در گل گهر برگزار شد دومین همایش «مدیریت دانش از دریچه داستان» در گل گهر برگزار شد دومین همایش «مدیریت دانش از دریچه داستان» در گل گهر برگزار شد دومین همایش «مدیریت دانش از دریچه داستان» در گل گهر برگزار شد دومین همایش «مدیریت دانش از دریچه داستان» در گل گهر برگزار شد دومین همایش «مدیریت دانش از دریچه داستان» در گل گهر برگزار شد

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید