آخرین اخبار
دکتر میلاد محمودآبادی؛ سرپرست مدیریت فرهنگی دانشکده علوم پزشکی سیرجان خبر داد؛

دیدار با خانواده معظم شهید «احمد دره گرایی» و برگزاری اردوی جهادی

سرپرست مدیریت فرهنگی دانشکده علوم پزشکی سیرجان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدّس بیان کرد: مراسم تکریم از خانواده معظم شهید و اردوی جهادی به همت مدیریت شاهد و ایثارگران و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی سیرجان با همراهی بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان، اداره امور عشایری و بخشداری بلورد در روز شنبه هشتم مهر ۱۴۰۲ برگزار شد.
اشتراک گذاری
کد مطلب : 1273

وی خاطرنشان کرد: مادر گرامی شهید ضمن استقبال گرم از مجریان و همراهان این مراسم در منزل عشایری و با صفای خویش با ذکر خاطره‌ای از فرزندش، از رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدّس به نیکی یادکرد. گروه جهادی نیز با ویزیت رایگان مراجعان در منزل مادر شهید فعالیت خویش را آغاز کردند.
گفتنی است که این برنامه با عزیمت کاروان اردوی جهادی به منطقه «زمزرج» از توابع بلورد ادامه یافت. دکتر صدیقه برزه کار فوق‌تخصص غدد و متابولیسم بزرگسالان، دکتر بهاره صادقی متخصص زنان و زایمان، دکتر میلاد محمودآبادی مدیر فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی سیرجان و مسئول بسیج جامعه پزشکی سیرجان و ویدا امجدی کارشناس مامایی معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان به ویزیت رایگان و تجویز دارو برای مراجعان پرداختند.
به نقل از واحد فرهنگی مدیریت شاهد و ایثارگران دانشکده علوم پزشکی سیرجان؛ در پایان این دیدار عباس پسندی معاون فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی سیرجان لوح تقدیری به نمایندگی از دکتر سید علی رضوی‌نسب، رئیس این دانشکده به مادر شهید بزرگوار احمد دره گرایی اهدا کرد.

 

دیدار با خانواده معظم شهید «احمد دره گرایی» و برگزاری اردوی جهادی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید