آخرین اخبار

رنگ طبیعی جداول جدید بتنی معابر حفظ می‌شود

مدیر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سیرجان سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری از حفظ رنگ طبیعی جداول جدید و عدم رنگ‌آمیزی آنها در راستای ارتقای سیما و منظر شهری و مدیریت هزینه‌های اجرایی خبر داد.
اشتراک گذاری
کد مطلب : 249

به گزارش واحدخبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، رسول پورمهدی با بیان این مطلب گفت: عملیات رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر همه ساله به صورت سراسری و یکپارچه اجرا میشد اما امسال مقرر شد رنگ طبیعی جداول جدید یا روکش شده بتنی آنها حفظ شود و فقط جداولی که طی سالهای اخیر رنگ آمیزی شده‌اند مجدد ترمیم و رنگ‌آمیزی شوند و هزینه رنگ‌آمیزی جداول جدید صرف زیباسازی مبلمان شهری از جمله: حذف دیوارنویسی‌ها، نقاشی دیواری، رنگ‌آمیزی پایه چراغ‌ها و … شود.

وی افزود: به منظور رنگ آمیزی مبلمان شهری، یک پالت رنگی توسط کارشناسان مرتبط با حوزه سیما و منظر شهری تهیه شده که کلیه عملیات‌ زیباسازی و رنگ‌آمیزی بر اساس آن انجام می‌شود و از اعمال نظر شخصی و غیر حرفه‌ای در اجرای این طرح جلوگیری شده است.

مدیر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سیرجان یادآور شد: تنها مشکلی که در این باره با آن مواجه هستیم جداولی هستند که از قبل رنگ آمیزی شده‌اند و این جداول با گذشت زمان کیفیت اولیه خود را از دست داده و با نازیبایی که دارند، مجبور به رنگ آمیزی مجدد این جداول هستیم.

رسول پورمهدی تصریح کرد: در بحث نوسازی شهری، اولویت سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شستشوی جداول معابر است؛ اما در برخی نقاط، نوسازی و بهبود وضعیت جداول معابر از طریق شسشتو امکانپذیر نیست که در این موارد رنگ آمیزی انجام می‌شود.

 

 رنگ طبیعی جداول جدید بتنی معابر حفظ می‌شود

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید