آخرین اخبار
در هفتۀ دفاع مقدس صورت می‌گیرد؛

رونمایی از ۶۰ کتاب ویژۀ شهدا در استان کرمان

.
اشتراک گذاری
کد مطلب : 1322

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس از روز جمعه ۳۱ شهریورماه گفت: «شعار این هفته «ما متحدیم» با رویکرد جهاد تبیین انتخاب شده است».

سرهنگ محمود مهدوی‌فر با بیان این‌که در این هفته ۴۳ برنامۀ محوری و ۱۲۰ زیربرنامه در استان کرمان برگزار خواهد شد، رونمایی از نرم‌افزار مقر ۴۱ با امکان ارتباط دوسویه، رونمایی از ۶۰ کتاب ویژۀ شهدا و عملیات‌های دفاع مقدس استان کرمان و همچنین رونمایی از ۲۰ کتاب صوتی را ازجمله برنامه‌های این هفته بیان کرد.

وی همچنین با اشاره به رونمایی از مجموعۀ مستند «مهندسی جنگ» خاطرنشان کرد: «امسال در روز ۲۹ شهریورماه برنامه‌ای ویژۀ همسران ایثارگران و شهدا در گلزار شهدای کرمان اجرا خواهد شد».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از ایسنا کرمان، مهدوی‌فر ۲۷ شهریورماه در جلسۀ اعلام برنامه‌های گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفتۀ دفاع مقدس اظهار کرد: «در چهار سال اخیر برنامۀ خوبی در آغازین روز هفته دفاع مقدس انجام می‌شود و آن تشرف به محضر رهبری است که این مراسم امسال نیز ساعت ۹ صبح روز ۲۹ شهریورماه در استان‌ها به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد. این ارتباط در کرمان از محل گلزار شهدا و مزار شهید حاج قاسم سلیمانی برقرار می‌شود».

وی تجلیل از پیشکسوتان افتخارآفرین دفاع مقدس و مقاومت، رژه نیروهای مسلح، حضور در نمازجمعه و سخنرانی پیشکسوتان و غبار‌روبی گلزار شهدا را ازجمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان کرمان بیان کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان ادامه داد: «۱۰۰ نفر از راویان دفاع مقدس در دانشگاه‌ها، مدارس، ادارات، مساجد و … برای روایتگری دفاع مقدس حضور خواهند یافت».

مهدوی‌فر برگزاری جلسات نقد کتاب را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس نام برد و افزود: «کارگاه آموزشی راوی ویژۀ طلاب، روحانیون و معلمین نیز در این ایام برگزار می‌شود».

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید