آخرین اخبار

فنی و حرفه‌ای، مجاز به صدور مجوز آموزشگاه در حوزه موسیقی و تئاتر نیست

در دیدار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیرجان با رئیس اداره فنی و حرفه‌ای این شهرستان راه‌های همکاری دوجانبه بررسی موردبحث قرار گرفت.
اشتراک گذاری
کد مطلب : 1276

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیرجان، رضازاده سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نقش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مراکز تحت پوشش آن در آموزش تخصصی هنر، صدور مجوز از سوی فنی و حرفه‌ای برای رشته‌های هنری نظیر موسیقی، تئاتر، عکاسی و… برای افراد فاقد صلاحیت را با هدف ایجاد شغل غیرمنطقی دانست و افزود: دوگانگی و تناقضات در نوع نگاه دو دستگاه به هنر و صدور مجوز موجب بروز مشکلات فراوانی برای جامعه شده است.
در ادامه این جلسه نعمتی رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ضمن ابراز خرسندی از این دیدار با اشاره به سیاست‌های سازمان فنی و حرفه‌ای صدور مجوز با هدف ایجاد فضای کسب‌وکار را جمعی از اهداف سازمان برشمرد و افزود: در روزهای اخیر بخشنامه‌ای دریافت کردیم که ازاین‌پس در رشته‌های هنری مانند موسیقی، تئاتر، عکاسی و…مجوز صادر نشود و متولی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود. البته تجسمی و فن بیان (گرایش سخنوری) هنوز در فهرست مجوزهای ما خواهند بود.
نعمتی افزود: ما به مراکز هنری که قبلاً مجوز گرفتند اعلام می‌کنیم که برای ادامه فعالیت به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه نموده و مجوز دریافت کنند.
در پایان این دیدار مسئولین دو دستگاه اجرایی، بر همکاری‌های مشترک تأکید نمودند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید