آخرین اخبار

نمایشگاه تجسمی کوچه‌های بنی هاشم در ایام فاطمیه برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه سیرجان؛ ستاد بزرگداشت ایام فاطمیه شهرستان سیرجان به ریاست امام جمعه و در دو جلسه مجزا تشکیل جلسه داد.
اشتراک گذاری
کد مطلب : 1332

در جلسه اول، امام جمعه با حضور سایر اعضای ستاد بزرگداشت ایام فاطمیه به بررسی راهکارهای گرامیداشت هرچه باشکوه‌تر این ایام پرداختند. و در جلسه دوم؛ اعضای هیئت‌های مذهبی، مجموعه‌های فرهنگی و خودجوش شهرستان سیرجان در محل دفتر امام جمعه پیرامون برگزاری مراسم ایام فاطمیه گفتگو کردند.
خطیب جمعه سیرجان: در سخنان خود در این جلسات با اشاره به اهمیت گرامی‌داشت هرچه بیشتر مراسم‌های مربوط به ایام فاطمیه گفت: بر همه ما فرض واجب است که ایام فاطمیه را هرچه با شکوه‌تر برگزار کرده و برای نمایش دادن مظلومیت حضرت فاطمه زهرا (س) بکوشیم.
وی افزود: به همین منظور قرار است نمایشگاهی در ایام فاطمیه با عنوان نمایشگاه تجسمی کوچه‌های بنی هاشم راه اندازی شود که غرفه‌های متعدد این نمایشگاه به ارائه و بیان سبک زندگی اسلامی و سیره زندگی فاطمه زهرا (س) خواهند پرداخت.
امام جمعه سیرجان حضور همه آحاد و نهادها را برای برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه ضروری خواند و افزود: همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی، غیردولتی و نهادهای مردمی بایستی پای کار بیایند تا بتوانیم غرفه‌های این نمایشگاه را تجهیز کرده و نمایشگاهی درخور شأن حضرت فاطمه (س) برگزار کنیم.
وی خاطرنشان کرد: ایام فاطمیه برای همه شیعیان بسیار مهم است که بایستی برای باشکوه برگزار کردن این ایام و گرامی‌داشت شهادت یگانه دخت نبی اکرم (ص) تمام تلاش خود را به کار گیریم.

 

نمایشگاه تجسمی کوچه‌های بنی هاشم در ایام فاطمیه برگزار می‌شود

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید