آخرین اخبار
اشتراک گذاری
کد مطلب : 1288

دادستان کرمان با اشاره به دستگیری اعضای یک باند تروریستی – صهیونیستی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)، گفت: «اعضا این باند در سطح کشور قبل از انجام هر اقدام تروریستی برنامه‌ریزی‌شده با هدف ایجاد التهاب، افزایش خشونت و ایجاد جنگ‌های شهری در استان‌های مختلف، طی عملیات‌های غافلگیرکننده، دستگیر شده‌اند».

مهدی بخشی با بیان این‌که اشد مجازات در انتظار اعضای این باند خواهد بود، افزود: «در بررسی مخفیگاه‌های اعضای این تیم ضدامنیتی، مقداری سلاح و مهمات، ۴۳ بمب آمادۀ انفجار، ۵۵ چاشنی انفجاری، ۲۰ بمب پرتابی و بیش از ۱۰۰ کیلو مواد پیش‌ساز انفجاری کشف شده است».

وی با اشاره به ارتباط اعضای این باند با معاندین خارج از کشور و دریافت آموزش‌ از سوی آنان، یادآور شد: «در پی بازجویی‌های به عمل آمده مشخص شد که این تیم در استان‌های مختلف ازجمله تهران و فارس نیز دپوی مهمات داشتند و درصدد اقدامات خرابکارانه بودند که خوشبختانه کشف و استخراج شدند».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از ایسنا کرمان، دادستان کرمان چهارم مردادماه با حضور در مجتمع قضایی شهید باهنر کرمان بیان کرد: «یکی از اهداف حضور در این مجتمع، نظارت بر روند رسیدگی به پروندۀ سه تن از اعضای باند تروریستی مرتبط با موساد است که در کرمان شناسایی و بازداشت شده‌اند».

وی بررسی وضعیت پرونده‌ها و اوقات رسیدگی، همچنین ارزیابی روند خدمت‌رسانی به مراجعه‌کنندگان و استماع مشکلات همکاران قضایی را از دیگر اهداف این بازدید دانست و ادامه داد: «مجتمع شهید باهنر به جرایم امنیتی، سرقت و مواد مخدر رسیدگی می‌کند».

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید